Przerażają wyniki badań wskazujące, iż najczęściej barierą skorzystania z usług prawnika są:
- niewygodne godziny otwarcia kancelarii;
- trudności z dodzwonieniem się,
- trudności z umówieniem się,
- zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź (na mail) od prawnika
Skłaniam się ku przekonaniu, że prawnicy mają zbyt dużo pracy.
A Klient jest po prostu sfrustrowany i oczekuje zbyt wiele.
Normalna jakość usług zaczyna być luksusem.
Na szczęście badanie zrobiono w Australii. Choć pamiętam mailing Szymona Kwiatkowskiego i jego wnioski - dostępne tu:....http://marketingprawa.pl/2013/07/16/10-najlepszych-praktyk-w-wysylce-ofert/
Dominuje myślenie w kategoriach lekceważenie wpłynie na popyt.
Zdjęcie: http://www.flickr.com/photos/8894043@N05/2092643799/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz