wtorek, 20 sierpnia 2013

Jak prawnicy tracą Klientów.....


Przerażają wyniki badań wskazujące, iż najczęściej barierą skorzystania z usług prawnika są:

  1. niewygodne godziny otwarcia kancelarii;
  2. trudności z dodzwonieniem się,
  3. trudności z umówieniem się,
  4. zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź (na mail) od prawnika



Skłaniam się ku przekonaniu, że prawnicy mają zbyt dużo pracy. 
A Klient jest po prostu sfrustrowany i oczekuje zbyt wiele.

Normalna jakość usług zaczyna być luksusem. 

Na szczęście badanie zrobiono w Australii. Choć pamiętam mailing Szymona Kwiatkowskiego i jego wnioski - dostępne tu:....http://marketingprawa.pl/2013/07/16/10-najlepszych-praktyk-w-wysylce-ofert/

Dominuje myślenie w kategoriach lekceważenie wpłynie na popyt.
Zdjęcie: http://www.flickr.com/photos/8894043@N05/2092643799/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz