poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Skąd prawnik ma pozyskać zlecenia? 6 wskazówek dla prawników.

Poszukiwanie zleceń jest bardzo trudne i czasochłonne. Szczególnie, gdy ograniczają nas możliwości reklamowania swoich usług.  Dodatkowo nie jesteśmy specjalistami od wszystkiego. Skąd pozyskać zlecenia, jak sprawić, że Klient dowie się o nas i skorzysta z naszych usług?
Serwis SpecPrawnik.pl pomaga Prawnikom trafić bezpośrednio do Klienta, który sam nas będzie szukał.





Zatem jak używać SpecPrawnik.pl, żeby zdobyć zlecenia?

Sekret tkwi w szczegółach, które przedstawisz w swoim Profilu.

1)     Dodaj Zdjęcia

Zdjęcie jest jednym z najważniejszych elementów w profilu. Zdjęcie tworzy pierwszą relację z Klientem. Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie będziesz widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt zauważysz bardzo szybko.

2)      Podam swoje imię i nazwisko i ….będę czekał na Klientów.

Założenie profilu nie powinno ograniczać się do wskazania imienia i nazwiska i siedziby kancelarii. Takie informacje są już dostępne w Internecie i nie powodują, że Klient częściej trafia do Ciebie? Klient chce więcej informacji. Chce znać Twoje doświadczenie, chce Cię poznać. Opowiedz mu, czym się zajmujesz i w czym jesteś świetny. Spersonalizuj przekaz. Jeśli jesteś specjalistą np. od prawa rolnego i sporów z ARIMR napisz, że prowadziłeś wygraną sprawę w zakresie ochrony rolnika przed zwrotem dopłat do gruntu. Jeśli pomagasz w sprzedaży spółek napisz, że przeprowadziłeś transakcję sprzedaży spółki internetowej zajmującej się np. płatnościami w Internecie.


3)      Odpowiadaj na zapytania klienta

Poświęć kilka minut, aby odpowiedzieć na zapytanie Klientów. Okaż zainteresowanie sprawą. Powiedz Klientowi, dlaczego właśnie Ty będziesz dobrym wyborem. Jak sprawa odnosi się do Twoich doświadczeń. Napisz ten komunikat do Klienta w sposób osobisty. Pamiętaj, że Klient boryka się z problemem. Jest z pewnością zestresowany i nie wie, co ma robić. „Proszę do mnie zadzwonić” będzie mniej skuteczne od „W Państwa sprawie, którą wstępnie już przeanalizowałem i w której chętnie pomogę nasuwają mi się następujące pytania…….” – i tu możesz zadać pytania poprzez nasze pola korespondencji z Klientem. To bardzo skuteczne rozwiązanie”. Możesz też napisać „Przeanalizowałem dokładnie Pana/Pani pytanie. Zagrożenia płyną szczególnie z właściwego zabezpieczenia dowodów. Musimy się tym zając w pierwszych krokach. Dodatkowo musimy zadbać o wykorzystanie wszelkich możliwych sposobów, by zminimalizować dalsze straty. Pomyślałem, że ten link może Pana zainteresować …… w podobnej sprawie wypowiedział się już Sąd/ekspert w gazecie….lub np. Pana zapytanie zainspirowało mnie tez do wskazania, iż prawidłowe byłoby dodanie postanowień o możliwym czasowym ograniczeniu ……(…).

4)      Aktualizuj profil

Prawnicy, którzy posiadają wiele opisów spraw pojawiają się wyżej w naszych wynikach wyszukiwania. Aktualizowanie profilu o nowe spraw, które aktualnie wykonałeś/rodzaje spraw, które zrobiłeś zwiększa Twoje szanse na dotarcie do Klienta. Jeśli przystąpiłeś do organizacji, posiadasz nową rekomendację Klienta z pewnością będzie to cenna informacja dla Klienta. Dodaj nowe informacje o sobie, jeśli uzyskałeś nowe umiejętności.

5)      Wskaż swoją dostępność Klientowi

Ważnym elementem widocznym dla Klienta jest Twoja dostępność wskazana w profilu. Dzięki podaniu dni, w których jesteś dostępny dla Klienta, Klient będzie mógł sprawdzić, kiedy możesz się z nim spotkać. Będzie mógł natychmiast podjąć decyzję w zależności od charakteru i pilności swojej sprawy. Jeśli naprawdę zależy Ci na Kliencie daj mi znać, że możesz spotkać się z nim bardzo szybko. Pokaż, że jesteś gotowy zając się sprawą i pracować dla Klienta.

6)      Podziel się profilem

Możesz przekazać link, który udostępniamy na Twoim profilu i podzielić się  nim na Facebooku, Twitter, możesz przekazać go swoim znajomym. 


Po prostu poświęć kilka minut na stworzenie profilu. To wirtualna wizytówka do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz