poniedziałek, 24 marca 2014

6 sposobów dla prawnika na znalezienie zleceń w serwisie SpecPrawnik.pl






Poszukiwanie zleceń na własną rękę przez prawników jest bardzo trudne i czasochłonne. Szczególnie, gdy ograniczają nas możliwości reklamowania swoich usług i koszty reklamy. 
Skąd pozyskać zlecenia?

Na SpecPrawnik.pl  chcemy pomóc prawnikom trafić bezpośrednio do Klienta, który szuka pomocy.
Zatem jak używać SpecPrawnik.pl, żeby zdobyć zlecenia? Sekret tkwi w szczegółach, które przedstawisz na swoim Profilu.

1. Dodaj Zdjęcie

Zdjęcie jest jednym z najważniejszych elementów w profilu. Zdjęcie tworzy pierwsza relacje z klientem.
Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie będziesz widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt załączenia dobrego, profesjonalnego zdjęcia zauważysz bardzo szybko.

2. Opis prowadzonych spraw

Założenie profilu nie powinno ograniczać się do wskazania imienia i nazwiska i siedziby kancelarii. Takie informacje są już dostępne w Internecie i z pewnością nie powodują, że Klient częściej trafia do Ciebie? Klient chce więcej informacji. Chce znać Twoje doświadczenie. Opowiedz, czym się zajmujesz i w czym jesteś świetny. Zindywidualizuj przekaz. Jeśli jesteś specjalistą np. od prawa rolnego i sporów z ARIMR napisz, że prowadziłeś wygraną sprawę w zakresie ochrony rolnika przed zwrotem dopłat bezpośrednich do gruntu. Jeśli pomagasz w sprzedaży spółek napisz, że przeprowadziłeś transakcję sprzedaży inwestorowi zewnętrznemu spółki internetowej zajmującej się np. płatnościami w Internecie.

3. Odpowiadaj na zapytania klienta

Poświęć kilka minut, aby odpowiedzieć na zapytanie Klientów. Okaż zainteresowanie sprawą. Powiedz Klientowi, dlaczego właśnie Ty będziesz dobrym wyborem. Jak sprawa odnosi się do Twoich doświadczeń. Napisz ten komunikat do Klienta w sposób osobisty. Pamiętaj, że Klient boryka się z problemem. Jest z pewnością zestresowany i nie wie, co ma robić. „Proszę do mnie zadzwonić” z pewnością będzie mniej skuteczne od „W Państwa sprawie, którą wstępnie już przeanalizowałem i w której chętnie pomogę nasuwają mi się następujące pytania…….” –możesz zadać pytania poprzez nasze pola korespondencji z Klientem. To bardzo skuteczne rozwiązanie”. Możesz też napisać „Przeanalizowałem dokładnie Pana/Pani pytanie. Zagrożenia płyną szczególnie z właściwego zabezpieczenia sprawy dowodowo. Musimy się tym zając w pierwszych krokach. Dodatkowo musimy zadbać o wykorzystanie wszelkich możliwych sposobów, by zminimalizować dalsze straty. Pomyślałem, że ten link może Pana/Panią zainteresować …… w podobnej sprawie wypowiedział się już Sąd/ekspert w gazecie….lub np. Pana/Pani zapytanie zainspirowało mnie tez do wskazania, iż prawidłowe byłoby dodanie postanowień o możliwym czasowym ograniczeniu ……(…).

4. Aktualizuj profil

Prawnicy, którzy posiadają wiele opisów spraw pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania SpecPrawnik.pl. Na samej górze strony. Aktualizowanie profilu o nowe spraw, które aktualnie wykonałeś/rodzaje spraw, które zrobiłeś zwiększą Twoje szanse na dotarcie do Klienta. Jeśli przystąpiłeś do organizacji, posiadasz nową rekomendację Klienta z pewnością będzie to cenna informacja dla nowego Klienta. Dodaj nowe informacje o sobie, jeśli uzyskałeś nowe umiejętności.

5. Wskaż swoją dostępność Klientowi

Ważnym elementem widocznym dla Klienta jest Twoja dostępność wskazana w profilu. Dzięki podaniu dni, w których jesteś dostępny dla Klienta, Klient będzie mógł sprawdzić, kiedy możesz się z nim spotkać. Będzie mógł natychmiast podjąć decyzję w zależności od charakteru i pilności swojej sprawy. Jeśli naprawdę zależy Ci na Kliencie daj mu znać, że możesz spotkać się z nim bardzo szybko. Pokaż, że jesteś gotowy zając się sprawą od ręki. Nikt nie lubi czekać.

6. Podziel się

Możesz przekazać link do Twojego Profilu i podzielić się nim na swoim Facebooku, Twitter, GoldenLine.

Po prostu poświęć kilka minut na stworzenie profilu. To Twoja wirtualna wizytówka. Zauważysz różnicę. Możesz też wykupić Konto Pro na SpecPrawnik.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz