Poszukiwanie zleceń na własną rękę przez prawników jest bardzo trudne i czasochłonne. Szczególnie, gdy ograniczają nas możliwości reklamowania swoich usług i koszty reklamy.
Skąd pozyskać zlecenia?
Na SpecPrawnik.pl chcemy
pomóc prawnikom trafić bezpośrednio do Klienta, który szuka pomocy.
Zatem jak
używać SpecPrawnik.pl, żeby zdobyć zlecenia? Sekret tkwi w szczegółach,
które przedstawisz na swoim Profilu.
1. Dodaj Zdjęcie
Zdjęcie jest
jednym z najważniejszych elementów w profilu. Zdjęcie tworzy pierwsza relacje z klientem.
Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie będziesz widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt załączenia dobrego, profesjonalnego zdjęcia zauważysz bardzo szybko.
2. Opis prowadzonych spraw
Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie będziesz widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt załączenia dobrego, profesjonalnego zdjęcia zauważysz bardzo szybko.
2. Opis prowadzonych spraw
Założenie profilu nie powinno ograniczać się do wskazania imienia i nazwiska i siedziby kancelarii. Takie informacje są już dostępne w Internecie i z pewnością nie powodują, że Klient częściej trafia do Ciebie? Klient chce więcej informacji. Chce znać Twoje doświadczenie. Opowiedz, czym się zajmujesz i w czym jesteś świetny. Zindywidualizuj przekaz. Jeśli jesteś specjalistą np. od prawa rolnego i sporów z ARIMR napisz, że prowadziłeś wygraną sprawę w zakresie ochrony rolnika przed zwrotem dopłat bezpośrednich do gruntu. Jeśli pomagasz w sprzedaży spółek napisz, że przeprowadziłeś transakcję sprzedaży inwestorowi zewnętrznemu spółki internetowej zajmującej się np. płatnościami w Internecie.
3.
Odpowiadaj na zapytania klienta
Poświęć
kilka minut, aby odpowiedzieć na zapytanie Klientów. Okaż zainteresowanie
sprawą. Powiedz Klientowi, dlaczego właśnie Ty będziesz dobrym wyborem. Jak
sprawa odnosi się do Twoich doświadczeń. Napisz ten komunikat do Klienta w
sposób osobisty. Pamiętaj, że Klient boryka się z problemem. Jest z pewnością
zestresowany i nie wie, co ma robić. „Proszę do mnie zadzwonić” z pewnością
będzie mniej skuteczne od „W Państwa sprawie, którą wstępnie już
przeanalizowałem i w której chętnie pomogę nasuwają mi się następujące
pytania…….” –możesz zadać pytania poprzez nasze pola korespondencji z Klientem.
To bardzo skuteczne rozwiązanie”. Możesz też napisać „Przeanalizowałem
dokładnie Pana/Pani pytanie. Zagrożenia płyną szczególnie z właściwego
zabezpieczenia sprawy dowodowo. Musimy się tym zając w pierwszych krokach. Dodatkowo
musimy zadbać o wykorzystanie wszelkich możliwych sposobów, by zminimalizować
dalsze straty. Pomyślałem, że ten link może Pana/Panią zainteresować …… w
podobnej sprawie wypowiedział się już Sąd/ekspert w gazecie….lub np. Pana/Pani
zapytanie zainspirowało mnie tez do wskazania, iż prawidłowe byłoby dodanie
postanowień o możliwym czasowym ograniczeniu ……(…).
4. Aktualizuj
profil
Prawnicy,
którzy posiadają wiele opisów spraw pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania
SpecPrawnik.pl. Na samej górze strony. Aktualizowanie profilu o nowe spraw,
które aktualnie wykonałeś/rodzaje spraw, które zrobiłeś zwiększą Twoje szanse
na dotarcie do Klienta. Jeśli przystąpiłeś do organizacji, posiadasz nową
rekomendację Klienta z pewnością będzie to cenna informacja dla nowego Klienta.
Dodaj nowe informacje o sobie, jeśli uzyskałeś nowe umiejętności.
5. Wskaż swoją dostępność Klientowi
Ważnym
elementem widocznym dla Klienta jest Twoja dostępność wskazana w profilu.
Dzięki podaniu dni, w których jesteś dostępny dla Klienta, Klient będzie mógł
sprawdzić, kiedy możesz się z nim spotkać. Będzie mógł natychmiast podjąć
decyzję w zależności od charakteru i pilności swojej sprawy. Jeśli naprawdę
zależy Ci na Kliencie daj mu znać, że możesz spotkać się z nim bardzo szybko.
Pokaż, że jesteś gotowy zając się sprawą od ręki. Nikt nie lubi czekać.
6. Podziel
się
Możesz
przekazać link do Twojego Profilu i podzielić się nim na swoim Facebooku,
Twitter, GoldenLine.
Po prostu
poświęć kilka minut na stworzenie profilu. To Twoja wirtualna wizytówka.
Zauważysz różnicę. Możesz też wykupić Konto Pro na SpecPrawnik.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz