poniedziałek, 31 marca 2014

7 sposobów by otrzymać zlecenie Klienta przez www.specprawnik.pl

Jak zwiększyć swoje szanse na zdobycie zlecenia od Klienta?


David H. Maister wyjaśniał w swoich książkach: "Profesjonalizm nie łączy się z pieniędzmi ani sukcesem zawodowym. I jedno i drugie to wynik całkowitego zaangażowania w uzyskanie zadowolenia klienta oraz zaspokojenie jego potrzeb". Jak jednak nie popadać w frustrację, gdy Klientów nie ma? Jak w sytuacji braku możliwości reklamowania się zwiększyć swoje szanse na dotarcie użytkowników do kancelarii?

SpecPrawnik.pl jest doskonałym miejscem do nawiązania relacji z Klientem Tylko w ostatnim miesiącu zarejestrowani u nas prawnicy otrzymywali kilkadziesiąt zapytań od klientów.

Co zrobić by dołączyć do tych, którzy otrzymują zapytania Klientów?


1) Odpowiadaj szybko na zapytania Klientów

Klienci zazwyczaj piszą do nas nie dając sobie rady z jakimś problemem lub napięciem z nim związanym. Oczekują szybkiej pomocy. Po prostu zależy im na czasie. Przypomnij sobie jak się czujesz, jak Tobie na czymś zależy. Jak ważne jest dla Ciebie, żeby sprawa trafiła do specjalisty. W serwisie zlecenia częściej otrzymują prawnicy, którzy natychmiast po otrzymaniu zapytania, bez zwłoki odpowiadają na pytania Klientów. Jak to zrobić? Sprawdź.

2)  Nie zrażaj się

W serwisie to klient wybiera prawnika. O tym, czy Twoje starania o zlecenie będą owocne zdecyduje Klient. To podobnie jak z pytającymi z ulicy czy dzwoniącymi do kancelarii Klientami. Warto o nich powalczyć. Nie jesteś jednak bezradny. Najlepszym sposobem na zainteresowanie Klienta jest troska. Okaż zainteresowanie. Porozmawiaj, zadaj pytania dodatkowe, które przekonają Klienta, że interesujesz się jego sprawą.  Z pewnością zostaniesz zapamiętany. Możesz również po jakimś czasie wysłać do Klienta wiadomość z zapytaniem, czy poradził sobie z problemem/ Może tak być, że Klient sprawę na chwilę odłożył lub przeoczył e-mail i teraz masz szansę przypomnieć się i przekonać go, że interesujesz się jego sprawami.


3) Podaj dalej link do swojego profilu

Nie ograniczaj się do SpecPrawnika. Załącz link do swojego profilu w SpecPrawnik do stopki w mailu, do wiadomości na Facebook lub Twitter. Korzystaj z każdej okazji do zaprezentowania się. Pochwal się swoimi sprawami. Może właśnie ktoś szuka prawnika do spraw, którymi się zajmujesz.

4) Proś o recenzje swojej pracy

Po wykonaniu zlecenia poproś Klienta o krótką recenzje. Możesz ją zamieścić na swojej stronie www. Możesz zmieścić ją też na naszych stronach. Każda rekomendacja to kolejni Klienci i wiedza na temat tego jak pracujesz.

5) Dziel się wiedzą

Możesz podzielić się ciekawą sprawą, którą prowadziłeś (wygrałeś) lub komentarzem do niej na własnej stronie lub w mediach społecznościowych. Możesz podobnie postąpić odpisując Klientowi i informując go, że masz doświadczenie w tych zagadnieniach. Możesz napisać wpis na nasz blog lub własny, który przyda się innym. Będzie to z pewnością cenna informacja dla Klientów i źródło Twoich zleceń.

6) Poczuj się gospodarzem profilu

Zadbaj o szczegóły w swoim profilu. Załącz swoje zdjęcie, które z pewnością wyróżni Cię. Zaprezentuj się w sposób atrakcyjny. Nie pisz zajmuję się prawem handlowym i cywilnym. Opisz raczej sprawy, którymi się zajmowałeś i w których masz doświadczenie. Najważniejszym czynnikiem dla klienta są Twoje umiejętności i doświadczenie. Opisz w swoich sprawach jak pomogłeś innym firmom i przedsiębiorcom w konkretnych obszarach. Opisanie sprawy słowami: " odzyskałem dla firmy informatycznej zaległe wynagrodzenie w wysokości 20 000 zł od Klienta, który zwlekał od 4 miesięcy z uregulowaniem swoich zobowiązań" z pewnością będzie mocniejsze niż wskazanie "zajmuję się windykacją należności dla klientów indywidualnych i biznesowych".

7) Zostań Pro w Serwisie SpecPrawnik i bądź zawsze dostępny dla klienta.

Jeśli zależy Ci na tym, by zdobywać zlecenia Klientów i pokazywać się w pierwszych wynikach wyszukiwania wykup abonament w serwisie. Możesz zostać Pro na miesiąc lub na dłuższy okres i sprawdzić naszą skuteczność. Bycie Pro powoduje, że jesteś od razu widoczny dla Klienta. Nie musisz odpowiadać na pytania, Klient natychmiast otrzymuje informacje o Twojej dostępności, cenie i kontakt do Ciebie. Konto Profesjonalne daje większe szanse na zdobycie zlecenia z Twojej okolicy i zapadnięcie w pamięć Klientowi. Możesz być na rozprawie, poza biurem i nie martwić się, że nie odpowiedziałeś klientowi od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz