czwartek, 20 marca 2014

Jak znaleźć profesjonalnego prawnika najbliższego mojego miejsca zamieszkania?


Najprostszym sposobem, żeby znaleźć lokalnego prawnika w Twoim miejscu zamieszkania jest odwiedzenie naszej strony www.specprawnik.pl



Wejdź na stronę www.specprawnik.pl wybierz sprawę spośród podzielonych na prywatne i firmowe. 

Kliknij odpowiedni do Twojej sytuacji problem np. Rodzina lub Pieniądze i wskaż swoje miejsce zamieszkania (Lokalni Prawnicy)
Możesz też kliknąć na dymek i zgodzić się na automatyczne sprawdzenie Twojej lokalizacji. Jeśli np. mieszkasz w Poznaniu możesz wpisać w wyszukiwarkę POZNAŃ.  
SpecPrawnik.pl wskaże Ci najbliższych prawników w obrębie Twojego miejsca zamieszkania, a nawet Twojej ulicy. Po prawej stronie mapy pojawią się profesjonalni prawnicy z Twojej okolicy.

Możesz teraz wybrać z listy prawników, których chcesz zapytać o pomoc.
Kliknij w zielony plus pojawiający się nad każdym zdjęciem danego prawnika. Każdy tak dodany prawnik znajdzie się na liście prawników, których możesz zapytać o pomoc. Możesz wybrać 2, 3 lub kilku prawników.
Naciśnij przycisk „Zapytaj o stawkę” – zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie będziesz mógł zadać już konkretne pytanie dotyczące Twojej sytuacji.

Jak opisać problem?

Nie pisz „skontaktuj się ze mną” "zadzwoń" "mam problem". 
Prawnicy, żeby udzielić Ci odpowiedzi na pytanie potrzebują poznać Twoją sytuację. Żeby przekazać Ci informację o cenie potrzebują poznać szczegóły sprawy. Zyskasz czas i cenne informację i zostaniesz potraktowany z troską i wnikliwie gdy opiszesz sprawę w kilku zdaniach. 
Zapytaj raczej np. "Firma nie płaci mi wynagrodzenia za wykonane prace budowlane od listopada 2013. Kontaktowałem się wielokrotnie z prezesem, jednak za każdym razem jestem zbywany, że zapłata nastąpi, jak firma odzyska swoje zobowiązania. Co mam robić? Aktualnie firma jest mi dłużna 20 000 zł?" 

Jesteś anonimowy i nie musisz się rejestrować!

Pamiętaj, że w serwisie jesteś anonimowy dla prawników. Nie musisz się obawiać, że Twoja sprawa wyda się dziwna lub że jej elementy zostaną z Tobą powiązane. To zawsze Ty decydujesz kiedy i z kim chcesz się skontaktować.



Wejdź już dziś na www.specprawnik.pl i poczuj się pewniej!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz