niedziela, 27 kwietnia 2014

Przykładowe sprawy z kategorii lokal/mieszkania/nieruchomości w serwisie www.specprawnik.pl

Przykładowe sprawy z kategorii lokal/mieszkania/(nieruchomości) w serwisie www.specprawnik.pl:

"mam pytanie z powodu zadłużenia został mi odebrany tytuł prawny do mieszkania i została wszczęta eksmisja czy jest jeszcze możliwość cofnięcia jej gdybym w tym momencie wpłaciła całą kwotę zadłużenia wraz z odsetkami jest to mieszkanie Wojskowej Agencji Mieszkaniowej"

"sprawa jest tego typu, iż od wynajmującego podnajmuje lokal, który niedawno z przyczyn technicznych został zalany. Czy ja, jako podnajemca mogę się domagać odszkodowania tym bardziej, iż jestem w trakcie wypowiedzenia?"


"mam pytanie czy dach na budynku gospodarczym sąsiada może mieć spad na moją stronę działki, budynek stoi w odległości ok 70cm od granicy działek"




SpecPrawnik.pl Serwis pomaga znaleźć najlepszego prawnika w okolicy i w prosty sposób skontaktować się z nim oraz poznać cenę usług prawników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz