piątek, 16 stycznia 2015

Prawniku chcesz klienta? czyli jak rozumiemy Business Development dla Kancelarii i Prawników


W listopadzie informowaliśmy o wprowadzeniu nowej funkcjonalności dla Klientów prawników: Spytaj Prawnika





Jest to możliwość zadania bezpłatnego zapytania do profesjonalnych prawników. Pytania mogą dotyczyć ogólnych problemów prawnych. Prawnicy chetnie odpowiadają na pytania Klientów. Lista najczęściej odpowiadających prawników widoczna jest na stronie.


Co to zatem Business Development?

Inwestycja w Klienta. Pomoc, która nie wymaga od Klienta od razu sięgania do portfela.

Co daje Business Development prawnikom?

Klientów.
Prawnicy serwisu wskazują, że odpowiadając na pytania, pomagając w jakiś generalnych kwestiach za darmo budują sobie relacje z klientami. Mimo, że użytkownik, który zadał pytanie nie zostaje od razu Klientem, to inni użytkownicy czytający odpowiedzi dzwonią lub kontaktują się z takim prawnikiem.

To stara metoda, którą wykorzystują duże kancelarie, sprawnie działające na naszym rynku. Wiedzą od lat, że podstawą sukcesu w branży prawniczej jest umiejętne odpowiadanie na potrzeby Klienta.

Mówią Klientowi, "Proszę niech Pan/Pani przyjdzie do Kancelarii. Porozmawiamy o możliwościach. Zanim zaczniemy działać porozmawiamy też z naszym np. specem od spółek z o.o. o rozwiązaniach w tej sytuacji, proszę się teraz nie martwić o koszty, zrobimy to w ramach Business Development (...)" 



Dla zainteresowanych tematem polecamy blog Pani Joanny Hirch - Kropińskiej





www.specprawnik.pl możesz wygodnie wybrać doświadczonego prawnika do spraw sądowych i porad prawnych. Ponad 1500 utalentowanych prawników z prestiżowych kancelarii wsłuchuje się w problemy klientów codziennie. teraz możesz też Zadać pytanie prawnikowi bezpłatnie


#prawnik #adwokat #pomocprawna #prawnicy #BusinessDevelopment  #spytajprawnika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz