niedziela, 1 lutego 2015

Klienci są online. Ile uwagi im poświęcasz?

Najpierw jednak kilka pytań.

Jak szybko odpowiadasz na e-mail klienta? Jak szybko odpowiadasz na telefon klienta?

Komunikacja, to słaba strona wielu kancelarii i prawników. 

W kwietniu 2014 roku wybraliśmy 8433 prawników, z którymi próbowaliśmy się skontaktować. Do 3659 profesjonalnych prawników nie udało się nam dodzwonić (dokonano co najmniej 3 próby telefoniczne nawiązania kontaktu).

Chodziło nam  o sprawdzenie i zbadanie skutecznych metod kontaktu z prawnikiem oraz możliwości przekazania zlecenia. 


Od łatwości kontaktu z prawnikiem zaczyna się bowiem kształtować decyzja klienta o wyborze kancelarii.

Prawnik, który nie jest dostępny dla Klienta lub odpisuje na maile klientów nie dość szybko w wyścigu o zlecenie klienta stoi na straconej pozycji.

Nasza technologia przypomina prawnikowi o każdym kliencie.

Dzięki rozwiązaniom serwisu prawnik dociera skutecznie do klientów, na których mu zależy (wybiera kategorie spraw, które go interesują np. jedynie sprawy związane z własnością intelektualną). Wywołuje ich reakcje, ponieważ klienci poszukują jego kompetencji. Zapytanie klienta trafia do prawnika.

Prawnik otrzymuje powiadomienia e-mailem lub sms o próbie kontaktu klienta z jego kancelarią. Często nie jest wymagana jego obecność w kancelarii, bo cała komunikacja następuje w tle. Nasze oprogramowania informuje prawnika o zgłoszeniu problemu przez Klienta, by ten mógł szybko zareagować. Wykorzystanie tych funkcji otwiera zupełnie nową przestrzeń  i jakość komunikacji z klientem. Nasze rozwiązania to zaledwie początek


Zdecydowanie jesteśmy zwolennikami szybkiej komunikacji pomiędzy prawnikiem i klientem. Widzimy w serwisie, że prawnicy, którzy szybko odpowiadają na pytania klientów zyskują.  

Każdy prawnik może teraz poprawić skuteczność swoich działań i rozwinąć komunikacje z Klientem, wyróżniając się w ten sposób jakością i podejściem. 


www.specprawnik.pl Od 2 lat pomagamy prawnikom w rozwoju kancelarii, a prawnicy cieszą się z obecności w sieci i coraz bardziej ją rozumieją. Dla Prawników 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz