Istnieje wiele kanałów, którymi można
dotrzeć do klientów potrzebujących usług prawnych:
Online: Możesz docierać on-line za pośrednictwem niezależnego serwisu
typu marketplace, który skupia się wyłącznie na kojarzeniu klientów z
prawnikami (www.specprawnik.pl). Inną
opcją jest stworzenie strony www lub bloga i wykorzystanie narzędzi
marketingowych dostępnych do ich promocji.
Sprzedaż offline: Możesz
pozyskiwać klientów z poleceń, starą metodą czekając aż, ktoś zadzwoni lub wpadnie
do biura.
Konferencje i Szkolenia: Możesz brać udział w konferencjach i
szkoleniach w danej branży i w ten sposób budować sobie grono odbiorców.
Można też wypróbować kombinację wskazanych kanałów.
Przy podejmowaniu decyzji, który kanał
zdecydujemy się wykorzystać, warto rozważyć 2 kwestie:
1. W jaki sposób konkurencja
działa? Czym się będziemy wyróżniać?
2. Jaki będzie koszt obsługi
danego kanału, aby sprzedaż naszych usług prawnych była opłacalna ?
Najlepiej, zacząć od kanałów
mniej kosztownych i o mniejszym ryzyku dla budżetu. Efekty działań warto mierzyć i sprawdzać wyniki dla każdego kanału osobno.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz