czwartek, 16 lipca 2015

Sprzedaż usług prawnych.




Istnieje wiele kanałów, którymi można dotrzeć do klientów potrzebujących usług prawnych:

Online: Możesz docierać on-line za pośrednictwem niezależnego serwisu typu marketplace, który skupia się wyłącznie na kojarzeniu klientów z prawnikami (www.specprawnik.pl). Inną opcją jest stworzenie strony www lub bloga i wykorzystanie narzędzi marketingowych dostępnych do ich promocji.

Sprzedaż offline: Możesz pozyskiwać klientów z poleceń, starą metodą czekając aż, ktoś zadzwoni lub wpadnie do biura.

Konferencje i Szkolenia:  Możesz brać udział w konferencjach i szkoleniach w danej branży i w ten sposób budować sobie grono odbiorców.

Można też wypróbować  kombinację wskazanych kanałów.



Przy podejmowaniu decyzji, który kanał zdecydujemy się wykorzystać, warto rozważyć 2 kwestie:

1. W jaki sposób konkurencja działa? Czym się będziemy wyróżniać?
2. Jaki będzie koszt obsługi danego kanału, aby sprzedaż naszych usług prawnych była opłacalna ?

Najlepiej, zacząć od kanałów mniej kosztownych i o mniejszym ryzyku dla budżetu. Efekty działań warto mierzyć i sprawdzać wyniki dla każdego kanału osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz