Odpowiedź
serwisu specprawnik.pl:
Trzeba
się zarejestrować http://specprawnik.pl/dodaj-prawnika/ i
dokładnie wypełnić swój profil.
Chodzi
o dokładne opisanie prowadzonych spraw, kategorii spraw, które chcemy
obsługiwać i otrzymywać pytania klientów, napisać kilka słów o sobie, wskazać
nasz dokładny adres kancelarii (geolokalizacja), rekomendacje od Klientów,
publikacje i nagrody.
Im
dokładniej opiszemy swój dorobek, tym mamy większe szanse na kontakt ze strony
klienta. Najważniejszymi elementami profilu w specprawnik.pl, na który zwracają
uwagę klienci są fotografia i opisy spraw.
Kolejnym
ważnym elementem budującym relacje z klientem są odpowiedzi na pytania
klientów, które udzielone pojawiają się w profilu prawnika. Klient zagłębia
się w obszary, które są przedmiotem jego szczególnego zainteresowania i troski.
Prowadząc szkolenia dla prawników
często wyjaśniamy, że profil trzeba budować umiejętnie. Trzeba umieć skupić
uwagę klienta na dłużej. Profil jest naszym wizerunkiem w sieci. Można opisać
interesujące sprawy, którymi chcemy pochwalić się wszystkim, których może
potencjalnie szukać klient. Dobrze utworzony profil może być filarem naszego
zewnętrznego odbioru przez klientów i pracować dla nas długie lata w sieci.
Przykłady dobrze
wypełnionych profili:
www.specprawnik.pl Od ponad 2 lat pomagamy prawnikom w rozwoju kancelarii, a prawnicy cieszą się z obecności w sieci i coraz bardziej ją rozumieją. Dla Prawników
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz